HANDIGOOD //

Velfærdsteknologi er vejen til at flere kan klare sig selv – og det behøver hverken at være dyrt eller højteknologisk. Mange har udfordringer med at få låget af glas og flasker. Det har et par iværksættere fundet en enkel løsning på. Men hvordan kommer man fra den gode ide til at komme på markedet.

Udfordring: En god ide er ikke nok – den skal også sælges. En ting er, at du har opfundet det hjemme på køkkenbordet – men hvis du vil banke på hos kommuner og regioner, så skal du se professionel ud. Det kræver et visuelt look, der passer til den målgruppe, du skal angribe, og kommunikation, der gør det let at forklare, hvad det er, dit produkt kan.

Løsning: En enkel designlinje med logo og visuelt design, der får virksomheden til at fremstå mere seriøs. En enkelt, visuelt greb med sæt, sug og drej viser, hvad produktet kan – og viser det med mange forskellige skru-låget-af-udfordringer. En opstramning af salgsmaterialer, website, sociale medier og messe-pop-up-koncept sikrer et heltstøbt udtryk 360 rundt.


HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD // HANDIGOOD //
loading..