HELT BÆRLIGT //

En række danske bæravlere er gået sammen for at skabe et brand, der kan samle forskellige typer af danske kvalitetetsbær i et fælles koncept. Konkurrencen er benhård, og de fleste bær sælges som nonbrand eller som private labels.

Udfordring: Bæravlerne samarbejder med Gasa Nordgrønt om afsætningen og vil gerne skabe et highend brand, hvor kun de bedste, største og mest smagfulde bær er gode nok. Et brand, der signalerer danskhed, høj kvalitet, god smag og godt håndværk. Man ønsker ligeledes et emballagedesign, der kan håndtere bærenes skrøbelighed og behov for luft, kundernes ønske om at kunne se bærene – og naturligvis logistikken og alt det praktiske, som emballager bare skal klare!

Løsning: Vi skabte en række forslag til navne og visuelle greb, der kunne matche målgruppen. På en række workshops blev konceptet skærpet og er klar til den kommende sæson. Navnet blev Helt B’ærligt, og det enkelte bær spiller hovedrollen i kommunikationen. Fra emballage, salgsmaterialer, instore og sociale medier. Helt B’ærligt hvor vi bare glæder os til bærsæsonen!


HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT // HELT BÆRLIGT //
loading..