Design af logo
– dit dna

Et logo er dit DNA kogt ned til en boullionterning. Hvordan skal den smage – er det blidt og velafbalanceret eller er det markant og krydret? Er du varm eller kølig? Er du enkel eller kringlet? Er du rund eller kantet?

Dit logo skal være unikt og er en vigtig del af dit brand. Så hvad er kernen i dit brand? Hvad skal dit logo kunne? Er det ét logo eller en serie, der skal matche flere ben eller brands i din forretning – er det et dynamisk logo, der kan forandre sig eller … ?

Logo betyder på latin symbol eller kendetegn – og dét er i dag meget mere end bare lidt tryksværte i hjørnet af brevpapiret.

Et logo – mange krav
Fremtidens logoer skal være multifunktionelle, dynamiske, skalérbare, levende, legende, fleksible, individualiserende, involverende og ja naturligvis identitetsskabende.

Klik rundt og se eksempler på logoer vi har skabt eller kig forbi til en uforpligtende kop logo-kaffe. Vi er klar – er du?

Visuelle identiteter
Vi skaber