MAND & CO //

Ny messe målrettet rigtige mænd og drengerøve – det blir herregodt. Messe C udvikler løbende nye messer, og det nye skud på stammen er alt godt til manden, der har alt – eller det troede han måske.

Udfordring: Messe C ønskede et stærkt navn og visuelt koncept til deres nye messe, der dels rammer målgruppen – der signalerer, at det er noget nyt og eksklusivt – og kan rumme de mange forskellige kategorier af produkter, brands og stande.

Løsningen: Vi præsenterede 3 forskellige koncepter og en stribe navne. Mand & Co vandt navnedysten, og konceptet blev sort, sejt og en kombination af det eksklusive og det rå. Materialerne bliver lækre, og konceptet trækkes ned over hele messen fra Bacon Street til Whisky road. Der er garanti for mere Bacon end Broccoli…

Rigtige mænd vil kun have det allerbedste!


MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO // MAND & CO //
loading..