PICKWICK // lancering

Pickwick er det største i the-kategorien i detailhandlen. De har både klassiske theer, friske frugtvarianter, grønne theer og nu ønsker man at sætte chai theen i spil.

Udfordring: Pickwick ønsker at skabe et nyt, feminint univers, der får deres nye, økologiske chai positioneret både i butikken og hos forbrugerne. Det skal dels bruge Pickwicks generelle designlinje og dels have sit eget univers. Fokus skal være på økologi og på smag/råvarer/ingredienser.

Løsning: Udvikling af et lyst, enkelt univers, der skaber en feeling fra emballagedesign, grafiske elementer til instore elementer og inspirationshæfter. Overskriften ‘Forførende’ med ø som i økologi får det økologiske i front. Lækre opskrifter inspirerer forbrugerne til at smage og prøve forskellige varianter.

Har du brug for kampagner og koncepter, der flytter varer og giver smag for mere, så er vi klar. Velbekomme.


PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering PICKWICK // lancering
loading..