SØLUND HUSE //

Fritidshuse kan være alt fra træhuse, havehuse, haveskure, brændeskure, legehuse og pavilloner af høj kvalitet i både materialer og håndværk. Sølund har det hele – men deres grafiske look matcher ikke kvaliteten i hverken produkt eller service.

Udfordring: Man havde rigtig mange klik på hjemmesiden og rigtig mange besøgende på messer – men de mange interesserede blev ikke konverteret til salg. Det gik godt med salget, når man kom i dialog – og kunderne var meget tilfredse med produktet. Så udfordringen var at gøre de mange “kiggere” til “købere” i et marked, hvor byggemarkederne sælger lavere kvalitet til spotpriser.

Løsning: Vi skar ind til kernen af produktet. Det handler nemlig ikke kun om kvadratmeter og fakta, men i høj grad om følelser og drømme. Hvorfor drømmer man om et havehus …? Er det et herreværelse forbudt for kvinder, er det et orangeri eller det fristed som en kolonihave?

Den visuelle identitet blev skabt med materialet som hovedrolleindehaver – tæt på træet, skønne billeder af træet fra natur til closeups kombineret med fotos af mennesker, der nyder livet.

Alle materialer, fra brevlinje til salgsmaterialer og fra website til messestand, fik en ordentlig omgang, så der blev en linje mellem alle materialerne. Og allerede efter den første messe havde hele investeringen i det nye look tjent sig ind.

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan løfte dine udfordringer med koncept og kampagner, der flytter holdninger og skaber handlinger.


SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE // SØLUND HUSE //
loading..