Branding
er bundlinje

Dit brand er helt central for din business og din bundlinje. Det gør forskellen på, om du kan tiltrække og fastholde kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Et lille eksempel er vand. En kop vand fra det lokale vandværk koster ikke mange ører – men køber du en veldesignet vandflaske tilsat branding og storytelling, så kan du tage en literpris, der er markant højere. Og vandet er (måske) helt det samme.

Branding er alt
Det er den røde tråd i dit brand lige fra din mailsignatur til din messestand, fra din emballage til din skiltning, fra kampagner til telefonsvarer og fra teksterne til fotostil. Alle touchpoints er vigtige – men ikke lige vigtige for alle brands.

360 graders branding
Vi arbejder med 360 graders branding, hvor vi ser på alle virksomhedens muligheder – og så prioriterer vi, hvilke der er de vigtigste for jeres business, og så starter vi der.

Vi skaber en sammenhængende brandingstrategi og udfordrer jer på at blive skarpe og skille jer ud, så det får en solid rød tråd, uanset hvor kunderne møder jer.

Branding-boost
Det behøver hverken være dyrt eller svært. Men det handler om at have en klar strategi og en stærk slagplan – og så holde fast og ikke sjuske i krogene. Alt det, du gør, ér branding – også alt det, du ikke gør.

Klik rundt, og se eksempler på, hvordan vi har hjulpet virksomheder med branding på rigtig mange forskellige måder. Og vi er klar til at give dit brand et eftersyn. Kig forbi til en uforpligtende kop branding-kaffe. Vi er klar – er du?

Visuelle identiteter
Vi skaber